Subsidieportaal

Het aanvragen van een subsidie loopt via het Subsidieportaal. Als u bent ingelogd met DigiD of eHerkenning kunt u hier het aanvraagformulier invullen, uw conceptaanvraag opslaan en uw aanvraag indienen.

Beheren van een subsidieaanvraag

Heeft u een subsidieaanvraag ingediend? Dan beheert u deze in het Subsidieportaal. Als er nieuws is over uw subsidieaanvraag kunt u dit terugvinden in het Subsidieportaal. U ontvangt een e-mail als er een nieuw bericht klaarstaat. Alle acties rond een subsidie handelt u in het portaal af, zoals:

  • gegevens wijzigen;
  • veranderingen melden;
  • rapportages indienen;
  • een subsidie vaststellen.

In het Subsidieportaal kunt u onder het tabblad ‘Mijn subsidies’ de gegevens terugvinden die u heeft ingediend.

  • Klik in het Subsidieportaal op de naam van een eerder aangevraagde of verleende subsidie om een detailoverzicht te zien.
  • In dit overzicht vindt u onder het kopje historie uw aanvraag terug, bijlagen die u heeft meegestuurd en besluiten die zijn genomen.

Lees meer in de handleiding Indienen subsidieaanvraag, mijn aanvragen en mijn subsidies (PDF, 2 MB).

Inloggen met DigiD of eHerkenning 

Om de veiligheid en betrouwbaarheid van gegevens in het Subsidieportaal te waarborgen, kunt u alleen inloggen met DigiD (voor particulieren), eHerkenning (voor organisaties) en eIDAS (voor EU-burgers). Op de pagina Inloggen met DigiD of eHerkenning vindt u meer informatie.

Direct verder

Uw subsidie stap voor stap

In de video hiernaast ziet u hoe u subsidie aanvraagt en wat er daarna gebeurt.

Heeft u vragen?

Stel uw vraag via het vragenformulier. Of bel ons op nummer: 026 359 9999.