Contact

Vragen, klachten, calamiteiten

Heeft u een vraag over vergunningen, subsidies, provinciale wegen, uw leefomgeving of provinciaal beleid? Stel deze via het vragenformulier. Klachten, calamiteiten of incidenten kunt u melden via het klachtenformulier.

Telefonisch contact

Voor vragen kunt u van maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 16.30 uur telefonisch contact opnemen. Voor klachten, calamiteiten of incidenten kan dit 24 uur per dag, 7 dagen per week. Telefoon: 026 359 99 99.

Niet eens met de provincie

Bent u het niet eens met de provincie over bijvoorbeeld een genomen besluit of heeft u planschade? Bekijk welke mogelijkheden u dan heeft.

Adresgegevens

  • Bezoekadres: Eusebiusplein 1a, 6811 HE Arnhem
  • Openingstijden: maandag tot en met donderdag van 7.00 - 18.00 uur en vrijdag van 7.00 - 17.00 uur.
  • Route naar het Huis der Provincie
  • Postadres: Postbus 9090, 6800 GX Arnhem
  • E-mail voor het toezenden van stukken: post@gelderland.nl 
  • Telefoon: 026 359 91 11

Wat kunt u van ons verwachten

Voor al uw vragen over provinciale onderwerpen en meldingen, milieuklachten of andere klachten over uw leefomgeving of provinciale wegen, kunt u terecht bij de medewerkers van het Provincieloket.

Als u ons belt, vragen wij uw contactgegevens. Ook stellen we u een paar vragen ter verduidelijking van uw vraag of melding. Dat doen we met een reden. Belt u ons later nog een keer, bijvoorbeeld omdat uw vraag nog niet beantwoord is? Dan kunnen wij in ons systeem zien wat er in het eerdere contact besproken is. U hoeft dan niet nog een keer uw hele situatie uit te leggen.

Waar mogelijk, beantwoorden we uw vraag direct. Soms is het nodig dat een specialist antwoord geeft, in dat geval krijgt u uiterlijk binnen 10 werkdagen antwoord.

Lees meer over wat u van onze dienstverlening mag verwachten.