Wat u van onze dienstverlening mag verwachten

Wij controleren ieder jaar hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

Kwaliteit van dienstverlening

  • Wij staan u persoonlijk, deskundig, vriendelijk en correct te woord.
  • Wij stellen uw inbreng en betrokkenheid op prijs en nemen deze serieus.
  • Wij zijn duidelijk over wat u van ons mag verwachten en wat wij van u verwachten.
  • U ontvangt bij formele zaken (zoals het aanvragen van een vergunning, subsidie of WOB-verzoek) een reactie binnen de wettelijke termijn.
  • U ontvangt bij overige zaken direct een ontvangstbevestiging. Afhankelijk van de vraag ontvangt u dezelfde dag of uiterlijk binnen 10 werkdagen een inhoudelijke reactie.
  • Binnen 30 seconden staan wij u te woord of krijgt u de mogelijkheid om een bericht achter te laten.
  • Tijdens een telefoongesprek verbinden wij u niet vaker dan 2 keer door.
  • U kunt vertrouwelijke gegevens in online berichten uitwisselen via een privébericht. Zo is uw privacy gegarandeerd. Wij behouden ons het recht voor om online accounts met niet-correcte en/of beledigende berichten te negeren en/of te blokkeren
  • De betaling van uw facturen komt binnen 21 dagen uw kant op.

Uw mening telt!

Kunnen we iets verbeteren of bent u juist erg tevreden over onze dienstverlening? Laat dit weten via het vragenformulier of bel ons op nummer 026 359 9999.