Wat u van onze dienstverlening mag verwachten

Wij controleren ieder jaar hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Informatie hierover vindt u terug in het Burgerjaarverslag van de commissaris van de Koning.

Kwaliteit van dienstverlening

  • wij staan u persoonlijk, deskundig, vriendelijk en correct te woord
  • wij stellen uw inbreng en betrokkenheid op prijs en nemen deze serieus
  • wij zijn duidelijk over wat u van ons mag verwachten en wat wij van u verwachten.

Zo kunt u ons bereiken

Hier mag u ons aan houden

  • u ontvangt bij formele zaken (zoals het aanvragen van een vergunning, subsidie of WOB-verzoek) een reactie binnen de wettelijke termijn
  • u ontvangt bij overige zaken direct een ontvangstbevestiging. Afhankelijk van de vraag ontvangt u dezelfde dag of uiterlijk binnen 10 werkdagen een inhoudelijke reactie
  • binnen 30 seconden staan wij u te woord of krijgt u de mogelijkheid om een bericht achter te laten
  • tijdens een telefoongesprek verbinden wij u niet vaker dan 2 keer door
  • u kunt vertrouwelijke gegevens in online berichten uitwisselen via een privébericht. Zo is uw privacy gegarandeerd. Wij behouden ons het recht voor om online accounts met niet-correcte en/of beledigende berichten te negeren en/of te blokkeren
  • u kunt de betaling van uw facturen binnen 21 dagen tegemoet zien.

Uw mening telt!

Kunnen we iets verbeteren of bent u juist erg tevreden over onze dienstverlening? Laat het ons weten via één van de hierboven genoemde contactmogelijkheden.