Subsidie aanvragen
U vraagt uw subsidie aan via het Subsidieportaal. Om in te loggen heeft u e-Herkenning nodig. Staat u ingeschreven bij de Kamer van Koophandel en wilt u iemand machtigingen om uw aanvraag in te dienen? Dan moet u Ketenmachtiging regelen.
Na het inloggen komt u terecht bij het aanvraagformulier voor de subsidieregeling Buurtbus. U kunt uw aanvraag als concept opslaan en in het subsidieportaal onder ‘mijn subsidies’ op een later moment weer openen.
Als u de afgelopen 2 jaren geen betalingsverkeer met de provincie heeft gehad, vragen we u aan het einde van het aanvraagformulier een kopie van een recent bankafschrift te uploaden. In het formulier heet dit een bewijs van tenaamstelling van uw bankrekeningnummer.
Behandeling aanvraag
Eerst beoordelen we of uw aanvraag compleet is en daarna de inhoud. Binnen 13 weken nadat u de aanvraag heeft ingediend, ontvangt u van ons bericht over uw aanvraag.
In het Subsidieportaal kunt u onder ‘mijn subsidies’ zien hoe ver we zijn met het behandelen van uw subsidieaanvraag.