Subsidieportaal

Het aanvragen van een subsidie loopt via het subsidieportaal. Als u zich als aanvrager heeft geregistreerd, kunt u hier het aanvraagformulier invullen, uw conceptaanvraag opslaan en uw aanvraag indienen.

Beheren van een subsidieaanvraag

Heeft u een subsidieaanvraag ingediend, dan beheert u deze in het subsidieportaal. Alle acties rond een subsidie handelt u in het portaal af, zoals:

  • gegevens wijzigen,
  • veranderingen melden,
  • rapportages indienen,
  • een subsidie vaststellen.

In het subsidieportaal kunt u onder het tabblad ‘Mijn subsidies’ de gegevens terugvinden die u heeft ingediend.

  • Klik in het subsidieportaal op de naam van een eerder aangevraagde of verleende subsidie om een detailoverzicht te zien.
  • In dit overzicht vindt u onder het kopje historie uw aanvraag terug, bijlagen die u heeft meegestuurd en besluiten die zijn genomen.

Lees meer in de handleiding Indienen subsidieaanvraag, mijn aanvragen en mijn subsidies (PDF 1,6 MB).

Inloggen met DigiD of eHerkenning 

Om de veiligheid en betrouwbaarheid van gegevens in het subsidieportaal te waarborgen, kunt u alleen inloggen met Digid (voor particulieren), eHerkenning (voor organisaties) en eIDAS (voor EU-burgers in) voor. 

Het aanvragen van eHerkenning kan enige tijd duren. Houdt u hier rekening mee als u een subsidieaanvraag wilt indienen. Op de pagina Inloggen met DigiD of eHerkenning vindt u meer informatie.